קצת
עלינו..
רשת השניצליה החלה את דרכה בשנת 2004 עם סניף אחד קטן בצפת.
בשנת 2010 נרכשה הרשת על ידי איש העסקים יהודה אלמוזלינוס כאשר היא מונה 22 סניפים, וכיום לאחר מכן תוך שהזניק את הרשת עם תוכנית ייעול ייחודית שאותה בנה מחדש וללא פשרות על סטנדרטים אשר הציב מונה הרשת כ- 50 סניפים.
סניפי הרשת שומרים על סטנדרט גבוהה ואחיד בכל סניפיה תוך דגש על טריות, איכות, חוויה ושירות אישי ומצד שני, כל סניף משתנה בהתאם לסביבתו – מבחינת האווירה, והחוויה כדי להבטיח חיבור מלא ללקוחות. כך הרשת שומרת על עדכניות, על קשר עם החברה והסביבה בה היא ממוקמת, ומצליחה לענות על צרכיי הלקוחות.
בימים אלו נמצאת הרשת במגעים לפתיחת סניפים בלונדון, ברלין, וניו- יורק.

מהות המותג – תשכחו את כל מה שהיכרתם בשניצל

השניצליה הינה מותג ייחודי אשר מציב סטנדרטים חדשים ופורצי דרך בתחום המזון המהיר
שניצלים משובחים ב-8 טעמים שונים זהו הסוד אותו פיתחה ובו מחזיקה הרשת.
מוצר צריכה יום יומי בעל תו איכות מוכח ומחיר נגיש לכלל הלקוחות
השניצליה מציגה יתרונות ברורים כמו שימוש בנתח המובחר של חזה העוף הנקרא פילה שהינו עסיסי ורך, שימוש מוקפד ביירקות טריים ואפיית הבאגטים הנעשת במקום.
הרשת משתמשת בטכנולוגיות המאפשרות לה תפעול מהיר ומדוייק השומר על עסיסיות המוצר ועמידתו בסטנדרטים גבוהים.
כל זאת מבטיח ללקוח לקבל מוצר טרי מוקפד ואייכותי בזמן אמת.
כמו כן שומרת הרשת על עדכניות ובימים אלו שוקדת על טכנולוגיה חדשנית הכוללת מערך דיגיטלי אשר יתמך באפליקציה, אתר אינטרנט, ומערך הזמנות ארצי.
בעל הרשת יהודה אלמוזלינוס.
קצת עלינו..
רשת השניצליה החלה את דרכה בשנת 2004 עם סניף אחד קטן בצפת.
בשנת 2010 נרכשה הרשת על ידי איש העסקים יהודה אלמוזלינוס כאשר היא מונה 22 סניפים, וכיום לאחר שהזניק את הרשת עם תוכנית ייעול ייחודית שאותה בנה מחדש וללא פשרות על סטנדרטים אשר הציב מונה הרשת כ- 50 סניפים.
סניפי הרשת שומרים על סטנדרט גבוהה ואחיד בכל סניפיה תוך דגש על טריות, איכות, חוויה ושירות אישי ומצד שני, כל סניף משתנה בהתאם לסביבתו – מבחינת האווירה, והחוויה כדי להבטיח חיבור מלא ללקוחות. כך הרשת שומרת על עדכניות, על קשר עם החברה והסביבה בה היא ממוקמת, ומצליחה לענות על צרכיי הלקוחות.
בימים אלו נמצאת הרשת במגעים לפתיחת סניפים בלונדון, ברלין, וניו- יורק.

מהות המותג – תשכחו את כל מה שהיכרתם בשניצל

השניצליה הינה מותג ייחודי אשר מציב סטנדרטים חדשים ופורצי דרך בתחום המזון המהיר
שניצלים משובחים ב-8 טעמים שונים זהו הסוד אותו פיתחה ובו מחזיקה הרשת.
מוצר צריכה יום יומי בעל תו איכות מוכח ומחיר נגיש לכלל הלקוחות
השניצליה מציגה יתרונות ברורים כמו שימוש בנתח המובחר של חזה העוף הנקרא פילה שהינו עסיסי ורך, שימוש מוקפד ביירקות טריים ואפיית הבאגטים הנעשת במקום.
הרשת משתמשת בטכנולוגיות המאפשרות לה תפעול מהיר ומדוייק השומר על עסיסיות המוצר ועמידתו בסטנדרטים גבוהים.
כל זאת מבטיח ללקוח לקבל מוצר טרי מוקפד ואייכותי בזמן אמת.
כמו כן שומרת הרשת על עדכניות ובימים אלו שוקדת על טכנולוגיה חדשנית הכוללת מערך דיגיטלי אשר יתמך באפליקציה, אתר אינטרנט, ומערך הזמנות ארצי.
בעל הרשת יהודה אלמוזלינוס.